silence

Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

Kastrering.

Av Caroline Dahlberg - 28 mars 2012 18:41

Ja då har Sessan blivit kastrerad den stackarn.. Men nu kan dom springa ut så fort hon har läkt :)

Har varit inne i Ystad åsse o handlat en massa idá.. 


imorrn blir de lite jobb på förmiddan.. :)


har ni wordfeud?? :) Lägg till mig.. 

Liina85


o så har de varit riktet tråkit väder.. lr ja, solen har varit där.. samtidigt som de har varit storm.. tråk.. 


Gubben kommer inte hem försen senare, han skulle ha utbildning ikväll.. knappt träffat honom denna veckan juh.. 

saknar min fina sambo..  


Nä.. nu ska ja se om där e nått kul på tv  :)

Hajsvajs.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Dahlberg - 6 februari 2013 14:17

Den e snörvlig.. :-P Men kände för att piffa upp mig lite för en gångs skull.. Känner mig faktist lite piggare :-) Ikväll ska vi fira pappsen lite som fyller år ida :-) Sitter o funderar på mat ida.. Lax i ugn ble ja sugen på. :-) så de får ...

Av Caroline Dahlberg - 31 januari 2013 09:05

Ska man starta detta igen? :-P Händer inte så mkt nu.. Mest jobb o mys hemma.. Har inrett mer här hemma nu.. Ble ny soffa förra veckan.. Ja e nöjd ;-) O annat smått o gått åsse. Skriver från mobilen nu.. Känns rätt ok me denna appen :-P ...

Av Caroline Dahlberg - 31 januari 2013 09:05

Ska man starta detta igen? :-P Händer inte så mkt nu.. Mest jobb o mys hemma.. Har inrett mer här hemma nu.. Ble ny soffa förra veckan.. Ja e nöjd ;-) O annat smått o gått åsse. Skriver från mobilen nu.. Känns rätt ok me denna appen :-P ...

Av Caroline Dahlberg - 19 oktober 2012 08:16

Har juh rent glömt bort min blogg nu när man lägger in bilderna på instagram.. Följ mig där :-) liina85 Har ni inte instagram så skaffa nuuuu :-) ...

Av Caroline Dahlberg - 6 juli 2012 21:55

Testing testing :-)

Ovido - Quiz & Flashcards