silence

Direktlänk till inlägg 26 mars 2012

just nu..

Av Caroline Dahlberg - 26 mars 2012 17:45

Sitter vi o väntar på att maten ska bli färdig, kyckling ris o currysås.. gutt gutt.. 


har varit underbart väder idá.. 

har varit inne i ystad, handlat.. o i em så har de varit utemys när Jesper kom hem.. 

städa lite inne i gästhuset åsse.. :) o sen for vi efter glassabilen när vi hörde den.. 

o så har ja äntligen fått hänga ut min tvätt :) , har juh jobbat alla andra dagar.. hehe..

Ska kanske gå sidanom på ett nytt ställe imorrn.. hihi..


gubben kommer hem senare ikväll.. 

en annan får rota bland sakerna i källaren o få upp litta ur lådorna.. lr nått :)


     

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Dahlberg - 6 februari 2013 14:17

Den e snörvlig.. :-P Men kände för att piffa upp mig lite för en gångs skull.. Känner mig faktist lite piggare :-) Ikväll ska vi fira pappsen lite som fyller år ida :-) Sitter o funderar på mat ida.. Lax i ugn ble ja sugen på. :-) så de får ...

Av Caroline Dahlberg - 31 januari 2013 09:05

Ska man starta detta igen? :-P Händer inte så mkt nu.. Mest jobb o mys hemma.. Har inrett mer här hemma nu.. Ble ny soffa förra veckan.. Ja e nöjd ;-) O annat smått o gått åsse. Skriver från mobilen nu.. Känns rätt ok me denna appen :-P ...

Av Caroline Dahlberg - 31 januari 2013 09:05

Ska man starta detta igen? :-P Händer inte så mkt nu.. Mest jobb o mys hemma.. Har inrett mer här hemma nu.. Ble ny soffa förra veckan.. Ja e nöjd ;-) O annat smått o gått åsse. Skriver från mobilen nu.. Känns rätt ok me denna appen :-P ...

Av Caroline Dahlberg - 19 oktober 2012 08:16

Har juh rent glömt bort min blogg nu när man lägger in bilderna på instagram.. Följ mig där :-) liina85 Har ni inte instagram så skaffa nuuuu :-) ...

Av Caroline Dahlberg - 6 juli 2012 21:55

Testing testing :-)

Ovido - Quiz & Flashcards