silence

Direktlänk till inlägg 28 april 2011

Festis - Guavas & Bananas.

Av Caroline Dahlberg - 28 april 2011 14:45

Jobba i förmiddas, sen dro ja o Nirre ner istan, ja kolla synen, o den va kanon ;)

Detta har varit ett par förvirrade timmar nu...

Men vi hamna på Norrmans o köpte smörgåstårta, kakor o to me oss. Sen skulle vi ut till forsemölla.. men där tyckte vi va för mkt folk :P 

Efter många om o men o lite körning.. så hamna vi på knäbäck o fika där.. 

sen körde vi till orelund o köpte tomater :P


o nu sitter ja här o väntar på att man ska hämta Jesper, han e på utedag me dagis :)

Så nu sitter ja här o tuggar på tomaterna me salt ;)..

o sen har ja hittat min sommardricka ;) Festis - Guavas & Bananas, den va riktet god.. ! så de blir min sommardricka ....


ikväll blir de fotboll för både min o Jespers del :)

Träning för hans del o match för min del.. återstår hur detta går me match..

e juh litta ringrostig.. o så har man varit hemma litta nu pga förkylningen.. 

Ska bli intressant...


o ja saknar min gubbe åsse.. men han kommer hem imorrnkväll :) Längtar!


Nu.

Festis o tomater :)

Hajsvajs.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Dahlberg - 6 februari 2013 14:17

Den e snörvlig.. :-P Men kände för att piffa upp mig lite för en gångs skull.. Känner mig faktist lite piggare :-) Ikväll ska vi fira pappsen lite som fyller år ida :-) Sitter o funderar på mat ida.. Lax i ugn ble ja sugen på. :-) så de får ...

Av Caroline Dahlberg - 31 januari 2013 09:05

Ska man starta detta igen? :-P Händer inte så mkt nu.. Mest jobb o mys hemma.. Har inrett mer här hemma nu.. Ble ny soffa förra veckan.. Ja e nöjd ;-) O annat smått o gått åsse. Skriver från mobilen nu.. Känns rätt ok me denna appen :-P ...

Av Caroline Dahlberg - 31 januari 2013 09:05

Ska man starta detta igen? :-P Händer inte så mkt nu.. Mest jobb o mys hemma.. Har inrett mer här hemma nu.. Ble ny soffa förra veckan.. Ja e nöjd ;-) O annat smått o gått åsse. Skriver från mobilen nu.. Känns rätt ok me denna appen :-P ...

Av Caroline Dahlberg - 19 oktober 2012 08:16

Har juh rent glömt bort min blogg nu när man lägger in bilderna på instagram.. Följ mig där :-) liina85 Har ni inte instagram så skaffa nuuuu :-) ...

Av Caroline Dahlberg - 6 juli 2012 21:55

Testing testing :-)

Ovido - Quiz & Flashcards