silence

Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

Lalala...

Av Caroline Dahlberg - 8 februari 2011 12:53

Nu e de matlagning på g. kotletter, potatis o brunsås, o bönor till de :) Mums!

vi spela nyss hans toy story spel i väntan på maten.. 


Kickan kommer sen o hämtar sängen :) 


o snart blir ja moster åsse.. i slutet av mars! :) Längtar :)

o Jesper får en kusin, o han får även en nästkusin, eftersom min kusin ska ha nu i början av mars :) hihi. 

o Tusse ska ha några dagar efter syrran :) många små kom kommer till världen snart.

har handlat till de allihopa nu, tror ja.. lär hitta mer annat gulligt smått.. misstänker ja :P


Nä.. nu får ja gå o kolla maten.. 

Hajsvajs.

 
 
Sofia

Sofia

8 februari 2011 14:17

Vad roligt att bli moster! vad är en nästkusin? :) Har aldrig hört talas om det...
SV: Ja visst är det skönt med alla typer av rensningar! :)

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

 
anitabirgitta

anitabirgitta

8 februari 2011 17:11

Snygg blogg och trevlig att läsa...kolla gärna min

http://anitabirgitta.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Dahlberg - 6 februari 2013 14:17

Den e snörvlig.. :-P Men kände för att piffa upp mig lite för en gångs skull.. Känner mig faktist lite piggare :-) Ikväll ska vi fira pappsen lite som fyller år ida :-) Sitter o funderar på mat ida.. Lax i ugn ble ja sugen på. :-) så de får ...

Av Caroline Dahlberg - 31 januari 2013 09:05

Ska man starta detta igen? :-P Händer inte så mkt nu.. Mest jobb o mys hemma.. Har inrett mer här hemma nu.. Ble ny soffa förra veckan.. Ja e nöjd ;-) O annat smått o gått åsse. Skriver från mobilen nu.. Känns rätt ok me denna appen :-P ...

Av Caroline Dahlberg - 31 januari 2013 09:05

Ska man starta detta igen? :-P Händer inte så mkt nu.. Mest jobb o mys hemma.. Har inrett mer här hemma nu.. Ble ny soffa förra veckan.. Ja e nöjd ;-) O annat smått o gått åsse. Skriver från mobilen nu.. Känns rätt ok me denna appen :-P ...

Av Caroline Dahlberg - 19 oktober 2012 08:16

Har juh rent glömt bort min blogg nu när man lägger in bilderna på instagram.. Följ mig där :-) liina85 Har ni inte instagram så skaffa nuuuu :-) ...

Av Caroline Dahlberg - 6 juli 2012 21:55

Testing testing :-)

Ovido - Quiz & Flashcards