silence

Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

skola o bakning.

Av Caroline Dahlberg - 17 februari 2011 09:30

dagen igår:

ble de lite städning här hemma, sen jobba några timmar på eftermiddan, 

Jesper va hos sin mormor undertiden, hämta han efter jobb, vänta på gubben, dro upp till simrislundskolan, där jesper ska börja :) ,

Jesper verka helnöjd me stället.. va en som visa oss runt.. 

träffa även 2 av mina gamla lärare.. den ena från förskolan, hon har haft mig o mina syskon :) Så nu e de Jespers tur :)

o den andra från lågstadiet, jätte kul o träffa dom :) , va juh en del år sen om man säger så.. 


sen dro vi o handla :)

Nirre kom upp åsse sen när vi kommit hem :) 


dagen idá:

Så e de inplanerat bakning! :) olika kakor e de tänkt, fick litta förslag av gubben min åsse :) 

Ble sugen på att baka när ja satt o titta igår på va man skulle bjuda på när ja fyller år.. fyller juh år nästa freda :)

Efter bakningen får ja se va vi hittar på me, drar ut en sväng kanske :)

Kanske bort om på grönagatan o se om nån av dom e hemma ;)


ikväll blir de ostbricka för vår del. mysmys :)


Nä, man skulle kanske påbörja här..

kommer kanske in foto sen va ja har bakat :)

Hajsvajs..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Dahlberg - 6 februari 2013 14:17

Den e snörvlig.. :-P Men kände för att piffa upp mig lite för en gångs skull.. Känner mig faktist lite piggare :-) Ikväll ska vi fira pappsen lite som fyller år ida :-) Sitter o funderar på mat ida.. Lax i ugn ble ja sugen på. :-) så de får ...

Av Caroline Dahlberg - 31 januari 2013 09:05

Ska man starta detta igen? :-P Händer inte så mkt nu.. Mest jobb o mys hemma.. Har inrett mer här hemma nu.. Ble ny soffa förra veckan.. Ja e nöjd ;-) O annat smått o gått åsse. Skriver från mobilen nu.. Känns rätt ok me denna appen :-P ...

Av Caroline Dahlberg - 31 januari 2013 09:05

Ska man starta detta igen? :-P Händer inte så mkt nu.. Mest jobb o mys hemma.. Har inrett mer här hemma nu.. Ble ny soffa förra veckan.. Ja e nöjd ;-) O annat smått o gått åsse. Skriver från mobilen nu.. Känns rätt ok me denna appen :-P ...

Av Caroline Dahlberg - 19 oktober 2012 08:16

Har juh rent glömt bort min blogg nu när man lägger in bilderna på instagram.. Följ mig där :-) liina85 Har ni inte instagram så skaffa nuuuu :-) ...

Av Caroline Dahlberg - 6 juli 2012 21:55

Testing testing :-)

Ovido - Quiz & Flashcards