silence

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

framkallning.

Av Caroline Dahlberg - 23 februari 2011 14:30


Nu e vi hemma, tar de lugnt.. Jobbat i förmidda åsse, hämta han nu vid 2 .. 

nyss fikat litta, o väntar nu på att vi ska till tandläkaren, Jesper ska dit på kontroll :)


ska nog träna litta bowling ikväll, om de e träning? E lite osäker på de.. 

Jesper ska va hemma me P-O :) 


Imorrn e de åsse jobb på förmiddan, sen e de tvättning som gäller, o städning o baka litta till. 

Sen e de min dá på freda :)


har skickat iväg litta foto på framkallning, får snart köpa nya album igen ;)

http://www.fujidirekt.se/ 


usch, va ja e trött på snön nu, kallt o tråkigt.. :/

o även Jesper e trött på de.. han fråga igår när sommaren kom.. 


Hajsvajs.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Dahlberg - 6 februari 2013 14:17

Den e snörvlig.. :-P Men kände för att piffa upp mig lite för en gångs skull.. Känner mig faktist lite piggare :-) Ikväll ska vi fira pappsen lite som fyller år ida :-) Sitter o funderar på mat ida.. Lax i ugn ble ja sugen på. :-) så de får ...

Av Caroline Dahlberg - 31 januari 2013 09:05

Ska man starta detta igen? :-P Händer inte så mkt nu.. Mest jobb o mys hemma.. Har inrett mer här hemma nu.. Ble ny soffa förra veckan.. Ja e nöjd ;-) O annat smått o gått åsse. Skriver från mobilen nu.. Känns rätt ok me denna appen :-P ...

Av Caroline Dahlberg - 31 januari 2013 09:05

Ska man starta detta igen? :-P Händer inte så mkt nu.. Mest jobb o mys hemma.. Har inrett mer här hemma nu.. Ble ny soffa förra veckan.. Ja e nöjd ;-) O annat smått o gått åsse. Skriver från mobilen nu.. Känns rätt ok me denna appen :-P ...

Av Caroline Dahlberg - 19 oktober 2012 08:16

Har juh rent glömt bort min blogg nu när man lägger in bilderna på instagram.. Följ mig där :-) liina85 Har ni inte instagram så skaffa nuuuu :-) ...

Av Caroline Dahlberg - 6 juli 2012 21:55

Testing testing :-)

Ovido - Quiz & Flashcards