silence

Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

morotsdejt.

Av Caroline Dahlberg - 16 mars 2011 18:30

Japps. Ikväll ska ja o Nirre kolla på desperate housewifes o knapra morötter :P


Igår träna ja fotboll åsse. o foten gick faktist bra :) kändes inte så mkt i foten nu.. 

Ta de lite lugnt nu i början så går de bra :)


Jesper har nyss kommit upp ur badet, ska snart göra sig iordning för sängen.. 

upp tidigt imorrn.. 


Glömde nämna Nirres o min "fika" innan idá.. 

Nirre to dubbel espresso o ja to thé, utan socker..

De smaka inte så gott om man säger så.. sakna mitt socker.. 


Saknar min gubbis.. han kommer hem sent ikväll.. 

Hajsvajs.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Dahlberg - 6 februari 2013 14:17

Den e snörvlig.. :-P Men kände för att piffa upp mig lite för en gångs skull.. Känner mig faktist lite piggare :-) Ikväll ska vi fira pappsen lite som fyller år ida :-) Sitter o funderar på mat ida.. Lax i ugn ble ja sugen på. :-) så de får ...

Av Caroline Dahlberg - 31 januari 2013 09:05

Ska man starta detta igen? :-P Händer inte så mkt nu.. Mest jobb o mys hemma.. Har inrett mer här hemma nu.. Ble ny soffa förra veckan.. Ja e nöjd ;-) O annat smått o gått åsse. Skriver från mobilen nu.. Känns rätt ok me denna appen :-P ...

Av Caroline Dahlberg - 31 januari 2013 09:05

Ska man starta detta igen? :-P Händer inte så mkt nu.. Mest jobb o mys hemma.. Har inrett mer här hemma nu.. Ble ny soffa förra veckan.. Ja e nöjd ;-) O annat smått o gått åsse. Skriver från mobilen nu.. Känns rätt ok me denna appen :-P ...

Av Caroline Dahlberg - 19 oktober 2012 08:16

Har juh rent glömt bort min blogg nu när man lägger in bilderna på instagram.. Följ mig där :-) liina85 Har ni inte instagram så skaffa nuuuu :-) ...

Av Caroline Dahlberg - 6 juli 2012 21:55

Testing testing :-)

Ovido - Quiz & Flashcards