silence

Alla inlägg under februari 2012

Av Caroline Dahlberg - 8 februari 2012 11:28

Snart iväg till jobbet, Jesper ska va hos sin mormor sen när han slutar skolan till ja slutar sen :)

o ikväll kommer min gubbe.. som man saknar honom.. 


Nu kör man nedräkning.. 

Snart blir vi sambo :) o ja blir skårby bo :P


o snart fyller man år åsse :) 


Nä.. nu får man packa ihopa o köra.. 

Hajsvajs..

Av Caroline Dahlberg - 6 februari 2012 21:04

Då va de spikat... Tiden går fooort.. :) För de e inte långt kvar..


Sitter här o sitter, spanar efter saker till huset, massa ideer :)


Gubben min e i sthlm på utbildning.. kommer inte hem försen på ons kväll.. 

Saknar.. 


   

       



o Grattis Pappa på din dag :)

Av Caroline Dahlberg - 6 februari 2012 17:11


       

 

Av Caroline Dahlberg - 5 februari 2012 20:12

Såhär blev de :)

  

Sen ska min tv in.. o pianot ska bort, mina hyller in :)

Någon som vill ha ett piano?


 

Fåglarna behöver åsse mat :)


     


Av Caroline Dahlberg - 1 februari 2012 08:12

Jaa, de e mkt idá.. jobba på 2 ställen, igår testa ja på ett nytt jobb :) rooligt.. 

igår så va Ja o Jesper o hälsa på sin nya skola åsse.. Han va helnöjd. o ville börja nu direkt! :)


o sen när man slutat jobba idá så ska vi köra o hämta min bil.. min lilla pärla. Har saknat henne :)


Har nyss varit nere o lagt i tvätt, o Jesper e i skolan.. Strax äta nått, sen får man gå :)


Va juh ett tag sen man skrev.. så fick skriva nån rad.. 

skicka även iväg foto igår till framkallning :) Har en del kvar.. 

Nä.. Hajhaj :)

Ovido - Quiz & Flashcards