silence

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Caroline Dahlberg - 12 november 2010 09:30

Fy va de regnar ute.. :/ Fast de e bra..

så får man mer fixat här hemma.. Hinner inte städa imorrn..

så får göra de idá.. o så ska de tvättas åsse.

Jesper har sin fotboll i eftermidda så dit ska vi.. annars stannar vi väl här :)


Blir nog grabbkväll för min o Nirres del imorrn :P

Bara hon o jag = grabbkväll ;) m. go dricka :)


Onepiece , har sett de plagget nu på olika bloggar..

Dom verkar lid sköna..

Har fastnat för en sån.


   

 


ja då e de kalas imorrn åsse..

Kickan skulle fixa nyckeln idá så man får den :) Tack!

o min kära snälla mamma skulle göra pannkakorna :) TACK!

ska plocka ihop sakerna som ska med, så de står redo inför imorrn o sådant :)

o imorrn på förmiddan ska ja få ihopa pannkakstårtan, Jesper ville ha de på sitt kalas..

De e kul me barnkalas :) , o Jesper ser fram emot de jätte mkt..

O Nirre ska åsse va me o hjälpa till :)


Ska ja låta luggen forts. va röd?

Nirre skulle färga håret. o där blir förmodligen över till min lugg åsse..

( tyckte hon va lite laj där när ja bestämt mig för att färga hela håret brunt ;P )

Känner mig litta sugen.. o denna röda färgen som hon to denna gången e betydligt bättre än den första vi to..


Nä man får väl börja på de här :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards