silence

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Caroline Dahlberg - 28 november 2010 22:30

Lite musik från min o Nirres grabbkväll. :)









O våra shuffle dansare :)



Av Caroline Dahlberg - 28 november 2010 21:49


All of my memories keep you near..


R.I.P



Av Caroline Dahlberg - 28 november 2010 20:42


       

 


   

Av Caroline Dahlberg - 28 november 2010 18:55

Ja, man börja dagen me match i hörby :) , vi förlora.. men de gick rätt hyffsat för min del :) så ja e nöjd. Nirre kom åsse dit.. Min turgumma ;)

Efter de så dro man hem till Mormoret som fyller år idá :) grattis.

Där va resten av släkten åsse :) trevlans.. o gó mad :)


Sen dro vi hem till mina föräldrar.. o drack glögg :) guttgutt..

Ble ingen julskyltning för vår del iår.. e aldri nått kul där nere endå, så vi stanna inne i värmen...


Igår så va vi ute en sväng i snön o lekte :) Pooh kom åsse :)

Annars va dagen lugn..


Ja har åkt på världens förkylning.. o känner att den blir värre åsse.

så, dassarullen blir min bästavän ett tag framöver.. förmodar ja..


Just nu, har vi tänt värmeljusen i lägenheten.. mys :)

o så har vi tänt första ljuset av 4 :)


imorrn skulle de blåsa en del tydligen, så har planerat in bakning.. Lussekatter :)

Sen får vi se va som händer....


Kommer in bilder senare.. :)

Hajsvajs.


Saknad.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards