silence

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Caroline Dahlberg - 10 januari 2011 19:02

Ja o Jesper gjorde negerbullar för en stund sen :) gutt gutt..


Färgen i håret ble kanon! :) Ja e nöjd.. 


Sen kommer Nirre, o då blir de vanilj te o desperate housewifes på schemat :)

Naajs!


10dagar nu utan cigg.... stolt e ja.. :)

Men ja kommer förmodligen se ut som en köttbulle sen.. :P

Får sätta igång vandringen igen så de jämnar ut sig...¨


Nu ville han här lägga sig i sängen o titta på film :)

Hajsvajs.

Av Caroline Dahlberg - 10 januari 2011 16:00

Nyss ändrat header o lite färger i bloggen inne hos

http://jessicavarld.blogg.se :)

Hon vill ha läsare o kommentarer.. 

så gå in o spana..


Nu ble ja själv sugen på en ny till mig själv.. 

Av Caroline Dahlberg - 10 januari 2011 13:30

just nu sitter man me hårfärg i håret.. fick styra upp min utväxt o min såkallade röda lugg :) nu blir allt brunt igen.. härligt..


städa litta i förmiddas, o så har vi varit nere o handlat litta :)

Snart laga litta mat åsse... Sen blir de städning igen..


ja o Jesper sitter här o tittar på barnkanalen.. o bara tar de lugnt nu :)

har framkallat foto åsse, fick dom idá :)

Har en del till o framkalla.. men de kommer :)


o vet ni.. min man e världens underbaraste..

Han får mig att le som ingen annan kan.. 


nyfärgat hår luktar så gott :)

Nä, får väl gå o ta ur detta nu, o sen påbörja mat..

Hajsvajs.

Ovido - Quiz & Flashcards