silence

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Caroline Dahlberg - 14 januari 2011 21:01

Jaa. då va denna fredan åsse snart slut..

Jesper la sig för en stund sen.. Ble litta fredasmys för vår del :)

Popcorn o film - Jespers nya favorit Sonic ;) 


hans träning gick bra :) Han har saknat sin träning.. 


Blir nog ett bad för min del om en stund.. en fin avslutning på kvällen :)


Hajsvajs.


underbart..

Av Caroline Dahlberg - 14 januari 2011 14:00

Ändrat headern nu.. e litta mer nöjd nu :)

Åt midda nyss. Så just nu sitter vi o tittar på barnkanalen o smälter maten..

Har fått litta städat här hemma nu.. 


Har blitt några inlägg här idá ;)

Så glöm inte o kolla de åsse.. 


Blir litta fredagsmys ikväll för vår del :)


Hajsvajs.


Saknar min man...

Av Caroline Dahlberg - 14 januari 2011 12:07


Spelstund :)

  

:)

Av Caroline Dahlberg - 14 januari 2011 11:42


Har fixat me Tusses toppbild åsse :)

Spana..

http://mittlivsomtusse.bloggplatsen.se/


E igång me min åsse nu.. igen.. 


Av Caroline Dahlberg - 14 januari 2011 10:23

Ja följ min blogg här :)


bloglovin 


Följer själv bloggar här igenom.. en kanon sida :)

Av Caroline Dahlberg - 14 januari 2011 09:56

Då va de freda åsse.. Vi e hemma.. o tar de mest lugnt just nu.. 

ska städa litta här hemma idá.. sen i eftermidda har Jesper sin fotboll :)

Jullovet e slut för den nu åsse.. 


o ja missar min fotboll på sönda för då ska vi iväg..

Får ta igen de sen nästa träning igen.. :)

Vet inte va som händer annars i helgen ?! 

återstår o se.. 


o sen att de snöa en del igår.. mindre nöjd ble man när man såg de..

o ennu mindre nöjd e man över de nu när allt har blivit slask :(


Nä.. får väl påbörja de hela här hemma.. :)


Mina hjärtan <3

Ovido - Quiz & Flashcards