silence

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Caroline Dahlberg - 17 januari 2011 16:49

Har nyss ätit.. så nu sitter man o smälter maten :)

Jesper sitter inne o spelar mario :)

Sitter o väntar på att vi ska dra bort till farmor o farfar, men de e en stund dit.. 

min man kommer inte försen senare.. 


Ja tycker de kan bli lörda nu :)

vi ska iväg till tropikariet i hbg då.. mys :)


  

Av Caroline Dahlberg - 17 januari 2011 08:54

Ja farfar fyller år idá :) Grattis! :)

Ska dit ikväll o fira honom.. 


nyss ätit frukost o så kollar vi på Nemo :)


Överaska min man me en ljuslykta igår.. 

o texten på den va:


En enorm lyckokänsla sprider sig genom hela kroppen när jag ser dig.
Vi behöver inte ens säga något, allt känns bara så bra.
Du finns ständigt i mina tankar och jag längtar till nästa gång vi ses.


o de kan inte stämma in bättre.. Underbart :)


De blir lugnt annars idá för vår del ...

Nä.. nu ska ja kolla fotona från igår.. 

Hajsvajs.

Ovido - Quiz & Flashcards