silence

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Caroline Dahlberg - 25 januari 2011 20:49

Så.. då har man byggt på träningsvärken.. lr ja.. de känns inget nu... 

Men man vaknar väl me de, förmodar ja :)


Jesper somna för en stund sen.. just nu sitter ja o tittar på handbollen o väntar på att Nirre ska komma hit :)


Saknar min gubbe så otroligt mkt.. 


har skickat efter nya foto åsse :) , ska sätta i nån bild i min nya ram :) 

Vet inte var ja ska sätta den bara.. ?! men de löser sig.. funderar på att köpa en till ;)


Nä.. nu ska ja få på mig racksockar o få upp värmen :)

hajsvajs.

Av Caroline Dahlberg - 25 januari 2011 09:15

Har nyss lämnat Jesper på dagis sina timmar.. 

så nu sitter ja här o sitter o lyssnar på musik :) , väntar på att Nirre ska komma till stan, äta frukost :)

Sen in en sväng på netto åsse ;) se om de har kvar de ja vill ha...


ikväll e de fotbollsträning för min del.. undras tro hur de ska gå..

träningsvärken sitter på sin plats än :P den får trottsas litta.. 

o damen har varit utan cigg i 25dagar nu. :)


o de går väldigt slött till freda har ja märkt... då min gubbe kommer hem.. 

saknar!


Nä man får väl göra nått här hemma medans man väntar på Nirris.. 

Hajsvajs.

Ovido - Quiz & Flashcards