silence

Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Måndag..

Av Caroline Dahlberg - 31 januari 2011 08:30

Vi sitter ute i skårby nu :) ska hem ikväll..

Nirre kommer till oss då.. vi ska kolla våra saker :P


Har varit en underbar helg :)

i lördas så va vi på tropikariet me sara o sebbe, ni ser lite bilder nedanför..

Härlig dag :) på kvällen dro vi upp till dom i lund...


Igår så spela ja bowlingmatch i trelle, Jesper va hos sin mormor undertiden o så va han o lekte me en kompis :) , efter de så stack vi till sjöbo, bjudna på midda hos P-O´s mor o hennes gubbe, trevlans :)


Va som händer nu idá här ute vet ja inte än..

Hoppas på lika fint väder som de har varit i helgen :) , men de ser dåligt ut?

Men återstår o se ...


Fick en jättegó perfym av min älskade när han kom hem i fredas :)

Älskling .. - underbara du :)


Nä, nu ska ja sätta igång film här, köpte ny igår :) , - Toy Story 3.

Hajsvajs.


 
 
Jessica

Jessica

7 februari 2011 03:27

Vad tusan gjorde du i Skårby? Där har jag bott :)

http://jessicavarld.blogg.se

Caroline Dahlberg

7 februari 2011 08:37

min gubbe bor där :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Dahlberg - 6 februari 2013 14:17

Den e snörvlig.. :-P Men kände för att piffa upp mig lite för en gångs skull.. Känner mig faktist lite piggare :-) Ikväll ska vi fira pappsen lite som fyller år ida :-) Sitter o funderar på mat ida.. Lax i ugn ble ja sugen på. :-) så de får ...

Av Caroline Dahlberg - 31 januari 2013 09:05

Ska man starta detta igen? :-P Händer inte så mkt nu.. Mest jobb o mys hemma.. Har inrett mer här hemma nu.. Ble ny soffa förra veckan.. Ja e nöjd ;-) O annat smått o gått åsse. Skriver från mobilen nu.. Känns rätt ok me denna appen :-P ...

Av Caroline Dahlberg - 31 januari 2013 09:05

Ska man starta detta igen? :-P Händer inte så mkt nu.. Mest jobb o mys hemma.. Har inrett mer här hemma nu.. Ble ny soffa förra veckan.. Ja e nöjd ;-) O annat smått o gått åsse. Skriver från mobilen nu.. Känns rätt ok me denna appen :-P ...

Av Caroline Dahlberg - 19 oktober 2012 08:16

Har juh rent glömt bort min blogg nu när man lägger in bilderna på instagram.. Följ mig där :-) liina85 Har ni inte instagram så skaffa nuuuu :-) ...

Av Caroline Dahlberg - 6 juli 2012 21:55

Testing testing :-)

Ovido - Quiz & Flashcards