silence

Alla inlägg under januari 2011

Av Caroline Dahlberg - 14 januari 2011 14:00

Ändrat headern nu.. e litta mer nöjd nu :)

Åt midda nyss. Så just nu sitter vi o tittar på barnkanalen o smälter maten..

Har fått litta städat här hemma nu.. 


Har blitt några inlägg här idá ;)

Så glöm inte o kolla de åsse.. 


Blir litta fredagsmys ikväll för vår del :)


Hajsvajs.


Saknar min man...

Av Caroline Dahlberg - 14 januari 2011 12:07


Spelstund :)

  

:)

Av Caroline Dahlberg - 14 januari 2011 11:42


Har fixat me Tusses toppbild åsse :)

Spana..

http://mittlivsomtusse.bloggplatsen.se/


E igång me min åsse nu.. igen.. 


Av Caroline Dahlberg - 14 januari 2011 10:23

Ja följ min blogg här :)


bloglovin 


Följer själv bloggar här igenom.. en kanon sida :)

Av Caroline Dahlberg - 14 januari 2011 09:56

Då va de freda åsse.. Vi e hemma.. o tar de mest lugnt just nu.. 

ska städa litta här hemma idá.. sen i eftermidda har Jesper sin fotboll :)

Jullovet e slut för den nu åsse.. 


o ja missar min fotboll på sönda för då ska vi iväg..

Får ta igen de sen nästa träning igen.. :)

Vet inte va som händer annars i helgen ?! 

återstår o se.. 


o sen att de snöa en del igår.. mindre nöjd ble man när man såg de..

o ennu mindre nöjd e man över de nu när allt har blivit slask :(


Nä.. får väl påbörja de hela här hemma.. :)


Mina hjärtan <3

Av Caroline Dahlberg - 13 januari 2011 14:15

Ja.. ja o Jesper åkte hit igår :)

idá har vi varit ute o gett fåglarna litta mat, fikat, sen har vi spelat lite olika spel..

Nu väntar man på att mannen ska komma hem.. om någon timme...

Vi sitter o tittar litta på musses klubbhus just nu.. Se va vi mer kan hitta på me sen :)


Såg nyss att man kan ladda upp videos här nu.. :)

Kanske dyker upp nån sen..


Sen kör vi hem ikväll :)


Nä..

Hajsvajs.

Av Caroline Dahlberg - 12 januari 2011 10:30

riktet tråkväder e de ute.. man vaknar inte riktigt till.. 

Får se va vi hittar på me.. Jesper ville bort till sin mormor en sväng, så vi drar väl dit en runda.. Ska se om ja hittar några roliga gamla bilder där borta :) 

sen ska vi nog åka hem till min man i eftermidda hade ja tänkt mig..


Nä, nu ska ja åsse få på mig kläder hade ja tänkt mig :)

Hajsvajs.

Av Caroline Dahlberg - 11 januari 2011 21:42


        


Vi va nere i källaren innan o rota bland sakerna.. hitta ett gammalt album.. 

här e några av bilderna :P

De e en del år sen detta.. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards